slide show

Big yellow taxi

 
Idag fick jag det här gula nagellacket från kalendern och eftersom den heter 'big yellow taxi' tänkte jag göra en design som matchar namnet haha. Gillar ni färgen?
Lydia Elstig

Häftig färg!

Agnes

Riktigt snyggt!

Henrietta Nylund

Åh vad fint! :)

Jossie

Blir jämt så insperad när jag kollar in alla dina coola naglar!!

Svar: tack vad kul :)
Julia

Pernilla Johansson

Sorry Gul är inte min färg, men det var fränt det du hade gjort med naglarna.

Svar: nej inte min heller men det är bra att ha när man gör designer och så :)
Julia

Linnéa

Vilken härlig gul färg <3

Boel

Åh så snygga!

Sv: Visst är det haha :')

Ida Lindborg ♡

Häftigt!

Sv: Tack så mycket! :D

Celine

Tycker den är svinsnygg!

Ida

Så snyggt!

Svar: Okej, tack för tipset! :)

lucydee

Den var riktigt fin :D

Jenny Karlsson

snyggt, du är ju grymt duktig på att måla naglarna :)

Svar: tack! :)
Julia

Karin

Ja, den är jättefin.

Emiza

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: