slide show

Shell-o

 
 
 
Testade mitt nya nagellack från china glaze (shell-o heter den) igår och färgen var sååå himla fin! först så såg det mest ut att vara en rosa färg men i dagsljus så går dom mer åt korall-orange hållet men det gick inte att fånga på bild. att lacka dom var dock inte speciellt roligt för nagellacket var så himla skirt (eller vad säger man egentligen haha? sheer på engelska iallafall) så jag behövde hela 5 lager för att kunna täcka naglarna helt. men det var iallafall värt det för jag älskar färgen!
Sara

Åh så snygg färg! :D

Amanda

snyggt :D

sv: åh tack :)

Josephine

åh, vilken läcker färg! Ser nästan ut som godis hihi :D

Sv; Tack :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snygg färg:)

Linda

Sv: haha ja måste hålla med om att sims tappade en del mellan tvåan o trean men jag hoppas det kommer tillbaka i fyran nu :)

Maja

gud vad fint!
hur mår du?
kram :)

Linnéa

Jätte fint!

Sara Ekman

Åh härlig färg :)

Anonym

det var skit snyggt!!!

Fanny

åh vilka härliga bilder och snygga naglar! Sååå avis!

sv: ja verkligen!

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :D

benedit ♥

åh vad snyggt! :)

sv; hihi ja :D

F E L I C I A

snyggt!

Emmy

Himla snygg färg, segt att den är så himla tunn eller vad man ska säga!

BYSMJ

älskar naglarna, riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: