slide show

Zip it

 
 
 
Gillar ni mitt nya linne som jag köpte igår? jag älskar den iallafall! jag är ju ett stort fan av enkla plagg som har snygga eller lite utstickande detaljer så det var ju självklart att den här fick hänga med hem.
Sarah

Så fin du kommer bli i de :)

aina [fotoblogg]

Supersnyggt linne! :)

♫♪ sandra

tack!

Michelle

Snygg topp!

Milina

Fin :)

angelica

väldigt snyggt!

Sv: tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D

EMMA

Fint!

Sv: åh tack!

Amanda

Den är så grymt snygg så jag typ dör :D

Malva

Så snygg!

Natalie

Så hiimla snyggt!!

svar: ja det var det faktiskt! enkelt o göra med! :)
kramis

Becka [fotoblogg]

Åh så vacker.
sv: Åh, den var så fantastiskt chokladgod, hihi. Tusen tack för din fina kommentar kära du!
Lördagskram. ♥

Linnea

Visst var det snyggt! Älskar baseball-temat :-)
Dragkedjor är sååååå snyggt :-)

Anonym

Ja men precis :) snygga kläder :D

Sara Ekman

fint :)

Madeleine

åå jättefint!

Felicia Karlström

Oh vilket fint!

Nelly

Vilket fint linne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: