slide show

Wishlist...


Smyckesträd för att få lite ordning bland mina smycken, en del hänger ju på galgar men resten bara ligger och trasslar ihop sig hehe. // ny systemkamera! är rätt inne på att köpa eller önska mig en nikon d3200 eller en canon eos 600d i julklapp. // mörkrött läppstift (får dock inte vara för mörkt) men är lite osäker på om jag passar i det men det är så snyggt på vissa iallafall! // snygga kjolar från pull&bear och zara.
Michelle

Mörkrött läppstift vill jag också ha! Så snyggt!

En ny systemkamera vill jag också ha!

Sara Ekman

Snyggt :)

mirre

Sjukt snyggt med rött läppstift!

linnea

vill också ha ett rött läppstift! men svårt att hitta den perfeka nyansen, hehe :D

Nelly

Rekommenderar starkt Nikon D3200 ;D

Michelle

Nämner dig i detta inlägg: http://mischakaro.blo.gg/2013/october/perfekta-hostsminket.html#comment

hoppas att det är okej. kram!

BYSMJ

Hoppas du får en fortsatt fin onsdag sötnos!

♥ Elsa ♥

Svar: Hihih! :D

Linnéa

Visst var dom söta <3

Superfina saker på din wishlist <3

benedit ♥

jag har nikon d3100 och den är såå bra :D

sv; hihi vad kul att höra :)

NICOLE

sv nä det är knasigt det alltså!
nä var inte in idag, i helgen :)

Fia

Jag har en Canon eos600d, den är jäkligt bra, är supernöjd :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: