slide show

Tips till nagelbanden

 
 
Nu när det börjar bli kallt ute så tar naglar och nagelbanden stryk av det och behöver massor av fukt. jag tror att jag har tipsat om den här nagelbandskrämen förut men här har ni den igen isåfall! jag brukar smörja in nagelbanden med den när jag precis ska sova så den får gå in i huden när man sover så kladdar det inte runt så mycket. jag tror att den kostar runt 69:- på apoteket så den är värd att spana in!
♫♪ sandra

bra tips!

Sara Ekman

Så bra :)

Sara Blomqvist Johansson

underbara naglar du har!

Michelle

Bra tips!! :)

linah

så braa:D

Milina

Den skulle jag behöva! Mina nagelband är jätte dåliga

Sara

Bra tips! :D

Fashion Safari

Måste testa!

basebollivet.blogg.se

ja extra viktigt att ta hand om naglarna nu när det är höst och vinter.

Josephine

Sv; Så lite så :)
Ja, jag har faktiskt funderat på det :) Tycker också att det är riktigt snyggt att vara mörkare i håret till hösten :)

ebba

bra tips för mig, haha!!
fina naglar du har, och din blogg är super.. hoppas du haft en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: