slide show

Tillbakablick - oktober 2012

Jag älskar att kolla igenom mitt bloggarkiv (även om jag många gånger skäms över det jag skrivit för något år sen haha) och titta på alla bilder som jag tagit på mig själv, mina naglar och annat för det är så kul att se hur man förändrats. här kommer en liten bildbomb från oktober 2012:
 
 
jag köpte en supermysig tröja som jag fortfarande gillar men den är så himla stooor! vet inte riktigt hur jag tänkte där....
 
 
jag var besatt av nitar, det skulle liksom vara nitar på allt tyckte jag. gillar fortfarande det men inte alls lika mycket.
 
 
hello kitty dök upp på mina naglar.
 
 
orange knockout från china glaze, ett riktigt neonorange lack!
 
 
Johanna - A dream as model ♥

Kul att få se :D

Maya Lundberg

Vad fin blogg du har, superfina bilder!! Ska du göra nått kul på hödtlovet? :-) Kramis

Linnéa

Haha, ja, en mäktig låt :)

Fina bilder! :)

Madeleine Jonsson

tack så mycket fina du. Kul att titta tillbaka lite :)

Olivia Magnusson

har alltid älskat dina nageldesigner, fett unika och coola :D

sv: hihi, visst gör den!!
kramis ♥

frukallgren.blogg.se

Gillar verkligen den orangea färgen!!

Sara Ekman

kul med tillbakablick :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Verkligen :D

Celine

- Tack så mycket! :)

Milina Salihodzic

Älskar verkligen det orangea nagellacket!

anna

kul med en tillbakablick :) jag är dock lika hooked på nitar!

Hanna

Jag brukar också kolla igenom mitt bloggarkiv, håller med dig, över endel saker skäms man lite men det är roligt att se hur man förändrats :)
Sv: Ja det är alltid snyggt :)

Anita

Håller med dig, så kul att gå tillbaka å läsa och kolla bilder ;-) Kram

bysmj - all by me.

Ha en fin torsdag sötnos!

♫♪ sandra

snygga skor!

Linda ♥

Sv; Ja, LA är en underbar stad verkligen <3

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Dom två osis produkterna till höger är det någon skillnad på dom produkterna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: