slide show

Take a bow

 
 
Nya naglar igen och den här gången med lite rosetter och rhinestones. har använt blanc från essie och shell-o från china glaze, 2 favoriter i min samling!
Alicias FOTOBLOGG ♥

Åååh, gud så söta! ♥

Mathias&Rebecca

Fina naglar och en fin blogg har du! :) Ha en fortsatt trevlig halloween! (:

Isabelle

sv; Jag med! :D
Galet snygga naglar! :)

carro

söta :)

Linnéa

Såååå fina <3

Linda

haha :D super fina

Sara Eklund

Gud vad fint det blev!

Nelly

Så sött ^^

Michelle

Så söta naglar! :)

sv. Ja, älskar det blåa och silverliga/vita! :)

céline

gud så snyggt!

svar: visst gör det! :)

men jaa, jag funderar starkt på att testa, det är ju en jättebra chans att få testa nya okända produkter och rolig grej att få en "present" i början av varje månad! tack för svaret :)

julia

så fina! är det du som gjort? :)

Frida

Duktig du är!

sannas rum

Åh vad söta, lite Hello Kitty nästan :D

jag tänkte bara säga, i och med att du hade kommenterat inlägget jag la upp om Vitamin B5, att jag nu fått en rabattkod av företaget så att man får 10% rabatt på en burk, då det var så många som var sugna på att testa så kontaktade jag dem och frågade. så om du skulle vara intresserad, så finns allt i min blogg :)

milina.blogg.se

Cute :)

Sara Ekman

fint :) :)

aschmanda

så snygga :)!

Jenny Karlsson

sv: Ja visst var den bra? :D

Otroligt fina naglar :D

Anita

Sött :D

Josefine Anerland

Häftigt! Vad duktig du är!

Linii

Åh söta naglar!! :)

Sv: Jaa, visst piggar dom upp?! :)

LORISSA LOVEBOMB

så fiiint :D

sv: japp, nu sitter jag med en blekning i håret >.< Hoppas det passar :D

Eleonora Adriana ♥

Så söta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: