slide show

My collection

 
 
 
 
Här kan ni se hela min nagellackssamling, behöver jag säga att jag älskar nagellack haha?
felicia

haha det var många ;D

MADDISENJ.SE

shit vad mycket lack :P

Oh shit vad många! Själv har jag... 5? haha!

Svar: Kul att du gillar idén! :)

sara

Jösses vilken samling, där ligger man allt i lä! ;)

malin

-det är väl kul att fortfarande brun, om de säger att du är det? :D så känner jag iaf haha ;D

Anita

Haha men herregud.. Jag som tycker jag har otroligt många nagellack.. Men nu inser jag att jag inte har så värst många när jag såg alla dina hihi!
Så fina, kram!

Nelly

Haha, det var ett par stycken :P Hur många lack har du? :)

Sara Ekman

Så många lack :D

Michis

Ojoj de var inte lite nagellack! ;)
En fråga då jag ser att du har många olika nagellacksmärken, är det något märke som är bättre/bäst? jag tänkte typ på kvalité, färg, hållbart och så ^^

Hulda

Tack så mycket^^ shit det kallar jag en samling alltså :P sjukt mycket ^^

Åsa

Shit! Hur hinner du använda alla :)? Älskar också nagellack :)

Linnea

Wow, vilken samling :-).
Ja helt sjukt, snart har ju halva oktober gått :/

Milina

Haha jäklar!

aina [fotoblogg]

Oj vad många lack du har :)

anna

wow!

Fashion Safari

Shit pommes frites va många! :D

♫♪ sandra

men nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: