slide show

Mitt 2013 - del 2

Här är del 2 av min årsresumé med månaderna april-juni.
 
April;
 
 
 
fick hem min studentmössa och min studentklänning och då började det kännas som att det var på riktigt! åh vad jag saknar den tiden.
 
 
smoothie och plugg ute i solen.
 
 
köpte ett par skor från nelly som jag faktiskt aldrig har använt..någon som vill köpa? det är ett par 38or.
 
 
färgade mitt hår.
 
 
mitt projektarbete blev en liten nagelbok med tutorials och massor med tips.
 
 
 
fick en underbar parfym.
 
 
var sjukt trött hela tiden kändes det som haha.
 
maj;
 
 
outfit en tidig morgon.
 
 
dags för baaaal! önskar att jag hade fotat mer under kvällen, åh!
 
 
 
fick skriva om vad jag ville till det sista engelska C projektet och valde att skriva om NY..oväntat eller hur? haha. fick mvg iallafall så blev väldigt glad över det!
 
 
jeansjackan var en stor favorit.
 
 
och det var även mina vita jeans!
 
 
det började närma sig!
 
 
 
hann måla mina naglar lite också.
 
 
hade på mig mina fina virkade shorts.
 
juni;
 
 
studentmiddag/mösspåtagning!
 
 
och så var den stora dagen äntligen här och jag var aaastaggad!
 
 
champagne frukost.
 
 
flaket var sååå roligt och varmt! 
 
 
 
 
vääästerååås från skrapan.
 

några dagar senare befann jag mig på arlanda för att flyga till NY och sen vidare till los angeleees!
 
 
en trött, sliten men glad tjej i taxin påväg till vårat hotell i L.A.
 
 
första dagen spenderade vi i beverly hills där det blev en del shopping! ♥
 
 
 
hängde lite vid beverly hills skylten, (fick köa för att ta kort på den haha) rodeo drive och the grove. vi gick även runt och tittade på lite fina hus, inte kändisarnas dock. om ni vill se mer bilder så kolla i L.A kategorin.
 
 
 
 
 
var på inspelningsplatsen (warner bros. studios) för bl.a PLL! det är typ det häftigaste jag gjort, så himla kul att få se hur det ser ut på riktigt!
 
 
underbara california! ♥
 
 
 
när jag var hemma igen drog jag till city festivalen med några vänner. efter det hände det inte så mycket för jag drog på mig världens förkylning och kunde inte prata på flera dagar, så går det när man är man har AC'n på utomlands.
Johanna - A dream as model ♥

låter som ett toppen 2013 hit tills :D

Emelie

Sv: Jaha okej, då får jag vänta med det! Har hittat en som kan utbilda en till nagelterapeut så får vänta tills jag är 18! Så om ett år ungefär!:) Gillar att hålla på med naglar oså, så det är ett måste att jag ska gå en sån kurs haha :) Kramar

Alla bilder ser så härliga ut! Och vilken fin studentklänning!

Linnéa

Ja, men gör det - svarta boots passar verkligen till allt :)

Så himla fina bilder <3

sannas rum

Tyvärr blev jag tvungen att lämna tillbaka dem då det inte fanns möjlighet att koppla in en sådan i vårt sovrum, så får leta vidare, eller vänta tills jag äger min bostad ;D

Sofia

Oj redan. haha. Men du verkar ha hunnit med en hel del ändå. Kul! :)

linnea

kul med studenten! :)

liborius

roligt inlägg:)

Eleonora Adriana ♥

Älskar håret!

stylist

åå gick du också stylist? vad kul har du några tips till oss andraårselever ??? :)

Milina

- Haha aa jag vet, sett den, askul :D

Jättesöt klänning och sjukt fina klackar!

Emma

Sv: Ja, jag med! :D

Åh, vilken fin studentklänning du hade! Super snygg! :D

Mirjam

sv- visst är dem!:D

Fin blogg!

Sara

Ser helt underbart ut! :D

angelica

åhh så härligt!! vill också ta studenten!

Celine

- Haha inte så jättemycket, brukar alltid snöa vid den här tiden :)

Hanna

Vad många fina bilder, roligt att läsa en resumé av 2013 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: