slide show

Mer höstbilder

 
 
 
 
 
 
Var ute och fotade lite mer höstbilder igår igen tillsammans med frida (som har en nikon d3200 och den verkar gryyyym så nu blev mitt kamera val lite enklare hehe) för min kamera dog ju när vi egentligen skulle fotat massor. men det här blir nog de sista höstbilderna för i år för nu börjar alla löv falla av träden, så tråkigt!
♫♪ sandra

härliga färger!

mirre

fiiint! :D

aina [fotoblogg]

Superfina bilder :D

Linnéa

Underbara bilder, fast jag är fortfarande inget fan av den svenska hösten <3

felicia

Så härliga och mysiga bilder :)

Vilka fina bilder! Gillar den där träden speglar sig i vattnet.
kram <3

sara

Gud så härliga höstbilder! :)

Amanda

Härliga foton!

Johanna - A dream as model ♥

riktigt fina, älskar skärpan i bilderna :)

jossan

fina bilder!

Sara Ekman

Åh så härliga bilder :)

Emelie

Jättefina bilder :)

Fina! Jag gillar den första! Höstbilder är så fina, men så svåra att ta, för alla tar likadana bilder. Men älskar den första :)

Sofia

Så jäkla vackert. Älskar dom två översta bilderna. :)

Nelly

Härliga bilder ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: