slide show

make A statement

 
 
 
Jag älskar lite större 'statement' halsband, tycker det är så snyggt! mina är ju inte så stora men jag gillar inte när det blir överdrivet hehe.
EMMAS!

snyggt :D

Anita

Men visst är det snyggt, perfekt att ha lite större halsband till en halvtråkig tröja tillexempel! :D kram

Amanda

Så himla snygga!

▲ D O P E O F J 0 Z

sv: JAAA, det va den pästa produkten i boxen denna månaden! Till och med min pojkvän tyckte att den luktade gott!! :D

Wilma

Sv- tack, detsamma verkligen! sjukt snygga var dom! :)

Fanny

oj vilka härliga halsband! speciellt det sista :)

anna

sjukt snygga halsband! :)

Snygga!

Sara Ekman

Snygga :)

felicia

fina :)

Sara

Sjukt fint! :D

Johanna - A dream as model ♥

så fina! :)

Malva

SV: japp :)

Princess Lilla Lii

Åh, accesoarer! Älskar att! Vart är det första halsbandet ifrån? Supersnyggt, vill verkligen ha det!

Svar: Ja, det är verkligen supersnyggt och skit enkelt dessutom! :)

Klara

Va läckra halsband

Kmstyle

Riktigt snygga! Måste själv köpa lite fler stora halsband :)

Sandra

Härlig halsbands samling ;) like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: