slide show

Let's travel

 
 


Alltså det finns såååå många olika städer, länder och platser som jag vill besöka! just nu är jag helt inne på att dra till sydney haha. vart skulle resa om ni fick chansen att åka precis vart som helst?
BYSMJ

åå jag vill också ut och resa, och de ska jag!!

Felicia Karlström

Håller med dig, Sidney vore häftigt! :D Har ju inte varit i USA, så säger väl det då.

Celine

- Samma hääär! Världens finaste ställe!

Haha sjukt cool var den :')

Linnéa

Japp, jag jobbade idag - kul <3

Åh, hade varit mysigt med en weekend till en storstad :)

Sara Ekman

Finns verkligen sjukt många ställen man vill besöka! :D Jag och killen har ju bokat kryssning nästa år som går från Hawaii till Sydney, har aldrig varit i Australien så det ser jag verkligen framemot! :D Annars skulle jag vilja åka till Maldiverna, Kenya, Alaska bland annat :)

Fashion Safari

Kommer dra på en roadtrip till USA nästa sommar :)

Kaffehörnan

vad fint de ser ut

linah

har du vart på nån kryssning?<3
skitkuul

Ella Stork

LA helt klart :')

Anita

Men åh, det finns då sjukt många ställen man skulle vilja besöka :D

SV; Tusen tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: