slide show

Höstbilder

 
 
 
 
 
 
Var ute och fotade lite idag. sist jag skulle ta lite höstbilder så var det ganska grönt ute men nu är det sådär färgglatt och fint. har som vanligt tagit bilderna med min nikon d60 som forhoppningsvis snart ska bytas ut.
Anita

Men åh, underbara höstbilder ju! :D kram

Annika

SV: tack så mycket :)

ellenfelixson

åh så fina bilder!

Daniella

Vilka otroligt fina bilder. De första bilderna ser ut som att de skulle passa vykort!
Sv: Tack! Den är verkligen skön och fin :)

Linnéa

Underbara bilder <3

Ja, jag o syrrans är 99% säkra på att vi ska åka <3

Sara Ekman

vackert :)

Marlene S.R

fina bilder!

sv: jaa:D

Josephine

Vilka fina bilder! :D

NICOLE

jättefina foton :D hösten är för fin alltså!

SV ja det var det verkligen, tycker jag :)

Hanna

Vilka härliga bilder :)

Milina

Grymma bilder!

Sofia

Jättefina bilder. :)

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Fina höstbilder!
- Tack så mycket :) Din header var också fin!
Ha en bra kväll!

Wilma

Sv- haha ohja ;)
jättefina bilder!!

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Jag också, det är underbart! :)

Vackra bilder, hösten är så vacker när det inte regnar förstås.. :)

Sofia - Lever drömmen i LA

så fina bilder :D

Fanny

oj hjälp vilka fina höstiga bilder! speciellt den första, helt magisk :D

Gillar tredje bilden, så fin!

Nelly

Så vackert! :)

felicia

fina bilder :)

Josefine Anerland

Oootroligt fina!

Michelle

Väldigt vackra bilder!

♫♪ sandra

fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: