slide show

Estradeur AW13

 
Hittar ni något från estradeurs höstkollektion som ni kan tänka er att bära? själv så älskar jag de svarta, lite glansiga leggingsen och klänningarna men allt var ju såklart snyggt! ♥
Celine

- Åh men ja absolut! Längtar ihjäl mig!

felicia

Sv: ja :D

sannas rum

Åh jag ääälskar Estradeur, de gör sjukt snygga kläder!

Sara Ekman

Jättesnyggt :)

Snygga kläder!

Linnéa

Sjukt snyggt(!).
Nja, man vänjer sig och i morses ringde dom faktiskt strax efter kl 7 <3

isabella

åh så snygga saker!

Emelie

Snyggt, snyggt & snyggt må jag säga!!

anna

så mycket snyggt!

F R I D A - M A R I A

SÅ sjukt läcker kollektion!

Kajsa

så mycket snyggt. Älskart !

Fia

Allt var fint men den svarta klänningen med paljetter va riktigt snygg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: