slide show

A mix of everything

 
 
Jaaa vad ska man säga om mina nya naglar haha..det blev en blandning av galaxer, streck och lite prickar. vet inte om jag gillar kombinationen men såhär blev dom iallafall! gillar ni dom?
sara

Åh så snyggt, jätte häftig kombination! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Becka [fotoblogg]

Gud så vackra.
sv: Åh, så himlans glad jag blir. Tack så väldans mycket käraste du! ♥

Supernice!

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Fashion Safari

Så coola!

Rebecka

Riktigt snyggt!

Sv: Ja:)

Carro

Snygga mönster!

Anita

Häftiga naglar :D

Meia

Snygga naglar !

- Ja visst är hon, vad tycker du om låten "bad boys"?

Emma

Snygg blandning! gillade mest den röd/vita :)
Har en tävling nu där man kan vinna mina egna lack som jag frankat ihop, något för dig kanske :)

Michelle

Gillar galax-nageln! ;D

Milina

Älskar pekfingernageln!

Emelie T

Coolt! Galaxydesignenvar ju asgrym! :D

sannas rum

Wow, jag kan inte förstå hur man kan vara så duktig som du är Julia :)

Stella

Ooo, det där var riktigt snyggt! :*

Dana

åh så snygga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: