slide show

nobody's hero

 
 
Igår fick jag med mig det här somriga linnet hem, tycker att den är väldigt 'jag' med ankaret så det lär bli en stor favorit i sommar. kommer bli riktigt snyggt till brännan sen också!
P

Snyggt!!!

P

Såååå snyggt!

Linnéa

Supersnyggt linne :)
Ja, den parfymen är min absoluta favorit <3

Emelie

Snygg tröja ju, härlig färg :)

MADDISENJ.SE

Vilket fint!

Solin

Sv: tackar!:)

Dana

omg vad snyggt! var har du köpt den?

Fint! :)

N E L L I E

åh vilket fint!
allt bra? :)

bella

snyggt!

Sara

Ja man lyckas ju samla på sig så mycket saker så då är det bra att tradera finns :)

Skit snyggt linne, kommer bli så läckert i sommar :)

Agnes Eriksson

åh tack fina du. kram

isabella

åhh vad snyggt!!

F R I D A - M A R I A

Åh, så snyggt! :)

Sofie

Åååh vad fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: