slide show

day 28 - something you don't know about me

 
Jag är riktigt envis, vill alltid ha koll på saker, perfektionist, självkritisk, gör alltid det jag ska, tänker på detaljer, har fobi för nästan allt känns dom som haha, jag hatar att flyga men jag älskar att resa, har stora drömmar, vill flytta utomlands, kan aldrig få nog av kläder&nagellack, kan inte ha ofixade naglar, (dvs utan gelé eller akryl) älskar redbull men har inte lärt mig dricka kaffe än, jag har ingen aning om vad jag vill göra nu efter studenten, jag har väl några idéer men vet inte hur det blir med det.
 
okej nu blev det flera smågrejer och vissa saker har jag tagit upp här förut men det är inte så himla lätt att komma på sånt här juu.
 
Linnéa

Ah, spännande <3

Ja, så jag får nog köpa mig en större handväska <3

jonna

ja det va de :)
Hoppas du har en bra kväll!

snie.blogg.se

jag dricker både kaffe och powerking..redbull när inte powerking finns ;P dålig vana haha

MADDISENJ.SE

Ha en fin onsdag :)

Amanda

Söt du är!

Jag är också väldigt envis och har höga krav på mig själv. Ibland är det rätt jobbigt faktiskt, haha! Jag har näst intill fobi för att åka tåg också :<

Anonym

hihi kul o veta mer om dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: