slide show

130520

Har nyss suttit ute i solen ett tag men nu så har det blivit lite molnigt så jag har flyttat in till soffan och ska snart sätta på ett avsnitt av the hills, det är så himla kul att kolla på den serien nu eftersom att jag ska till L.A snart, hoppas vi hittar på lite lunchställen där som varit med i serien hehe, vore ju lite kul. men ska iallafall ut igen om solen kommer fram men annars ska jag ta och plugga lite.
 
 
hittade en väldigt fin webcam bild från i somras haha..ser ut som ett litet troll men bjuder väl på det då.

Svar: Tack! Jag vet faktiskt inte varför... Första gången jag åkte tåg så var jag 14 år tror jag. Och nästan varje gång jag har åkt så har det alltid varit något fel: tåget är försenat, fått fel biljett, byten, ersättsbussar osv... Så jag vågar helt enkelt inte. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: