slide show

halley's comet

 

Häromdagen lackade jag mina naglar till mitt projektarbete i en superfin färg från orly, färgen heter halley's comet och är nog en av mina favvisar bland min nagellackssamling. det är jättesvårt att få en bra bild på färgen men den skiftar i grönt/blått.
J O Y ▲

sv: Åh den är verkligen grym!

fint!

Linnéa

Ja, visst var dom snygga <3

Abigail Owusu

Jättefin blogg!
Ursäkta reklamen men jag har en ganska ny blogg med få läsare, skulle vara jättegulligt om du kikade in en snabbis :)

Becka [fotoblogg]

Åh så fina.
sv: Åh, tack så väldans mycket finaste du! Det gör mig så glad.
Påskkramar. ♥

Olivia Magnusson

gud va snygg! :D

sv: hihi,tror inte du är ensam om de :D
kramis♥

eviz

sv: ja visst var de najs!! vi ska dock flytta nu annars är vårt rum likadant och eftersom vi ska få bygga om hela källarn blir mitt nya pyssel nu att bygga ihop en zombie survival tavla :D

Lowa

Svar: ja, visst är dem sköna :) kram

Underbar färg!
Vad har du för projektarbete?

SV: Tackar, visst vart det en fin kontrast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: