slide show

Wanties @gina tricot

 
 
Jag tycker inte att gina har haft så mycket fint nu den senaste tiden men igår när jag var inne på deras sida hittade jag några fina saker iallafall, jag gillar verkligen den assymetriska chiffingtoppen, new york tröjan, (önskar dock att det var en sweatshirt istället så man kan ha den till hösten sen och ja jag vet jag tänker redan på hösten..) kjolen och sen tycker jag att det är kul att det kommer in mer och mer nageldekorationer på gina och andra affärer, mer sånt vill jag se! hittade ni något som ni gillar?
FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja, det var det :)

Linnéa

Såååå fint :)

Ja, jag har ju iphone nu och har varit nöjd med den så jag ska nog satsa på en ny <3

♫♪ sandra

snyggt!

caroline

Massor med fint! ååh :)

sara

Snygga saker!

Johannalovisa

Sv: Tack så mycket!:)

Dana

gillar tröjorna/topparna :)

Paula Moisiola

Jättefina saker! Halsbandet vill jag också ha :)

Titta in på min nya modeblogg och lämna en kommentar om du vill! Kram :)

Hanna

Fina saker! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: