slide show

Red details

 
 
 
Sorry för de dåliga bilderna, orkade inte dra med stativet till mamma. idag har jag iallafall haft på mig mina röda converse, köpte dom förra sommaren i NY men dom är nästan helt oanvända så jag får se till att ha på mig dom lite oftare nu.
liana

åh vad kul! Jaa jag förstår dig! :)

amanda

snygg klocka!

△ ida.

supersnyggt! :]

Tove

Åh vad fint! Röda converse är jättesnyggt :)

Kajsa Johansson

Röda converse är riktigt snyggt :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Är allt bra med dig idag?? =) Kram!

Amanda

Snyggt! :D

Linda ♥

Sv; Ja, det är ju så otroligt underbart :D

Namn:linda

Åh vad fint med rött :D Några planer för dagen? :)

MADDISENJ.SE

Tack så mycket! Hoppas allt är bra med dig :)

anna

så snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: