slide show

Långklänning

 
 
Åh vad jag önskar att jag kunde fått vara lite längre, typ mellan 165-170 hade varit lagom för jag är alldeles för kort för att kunna bära upp långklänningar utan klackar. såhär har jag iallafall sett ut ett tag idag, klänningen är från gina och är verkligen superfin!
- Caroline

Gud vad fin!

J o j z y ♛

Så fint!

Linn Strömberg

Oj, är det en långklänning? Trodde det var ett linne och kjol :) Snyggt i alla fall! :D
Jag är alldeles för kort för att ha långklänning. Ynka 150 cm lång :(

Linnéa

Så snyggt :)
Hade jag varit 10 cm längre så hade min garderob varit fylld av långklänningar <3

Josephine

Snyggt :)

Sara Ekman

älskar långklänningar :)

Kashaya

Vad fin klänning

Dana

Så snygg långklänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: