slide show

igårkväll

 
Jag var ensam hemma igårkväll/natt och då ska det självklart bli världens åskväder, jag tycker sånt är obehagligt när man är själv men hade någon varit hemma hade jag älskat det hehe. men iallafall så satte jag musiken på högsta volym för att slippa höra och underhöll mig lite med böcker, tidningar och så hade jag även laptopen så tittade på liten serier också. rätt mysigt ändå fast obehagligt att se alla blixtar.
♫♪ sandra

- tack det ska jag :)

Malin

-visst är dom? :)
Hur mår du idag då? :)

Kaffehörnan

Ja de är lite otäckt

Linnéa

Ja men eller hur, dom blir så glansiga & fina <3

Låter som en mysig kväll - trots åskan :()

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: tack :)

Amanda

Läskigt med åska, men mysigt samtidigt :)

Sara Ekman

Mysigt ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: