slide show

Great britain

 
 
Målade storbritanniens flagga på mina naglar igår, det är verkligen inte lätt att få perfekta streck så det blev inte jättefint men kul att måla ändå. funderar på att göra någon annan flagga på mina naglar men vet inte vilken? har ju gjort den här och USA's flera gånger..har ni något förslag?

Riktigt snyggt! Kan inte ens måla mina naglar... haha! Men måla regnbågens färger eller Sveriges flagga? :)

Svar: Åh, PLL är bra! Fast jag har bara sett första och andra säsongen. Men det är en serie som jag kan se, men efter några säsonger så blir det tråkigt för att det känns så överdrivet alltihop. Detsamma gäller Lost som jag var helt beroende av ett tag. Men nu är mina favoriter The Mentalist och House!!

Carro

Snyggt!

Kajsa Johansson

Häftiga naglarna blev! Du är så duktig :)

Tilde R

Åh så snygga!!

Namn:linda

sv: Ja det var super bra :D Åh så fina naglar :D

anna

så sjukt fint!

benedit ♥

åhh vad snyggt, såna måste jag göra inför london! :D du kan ju testa typ australien, men det är nog sjuukt svårt :)

sv; hihi ja! :D

Linn Strömberg

Grymt snygga! Önskar jag också var så där bra på att måla naglar <3

Frida

de blev ascoola ju!

Amanda

Jättesnygga naglar! :D
Tycker du lyckades jättebra med strecken.
Hade jag aldrig klarat.. haha.

Allt bra med dig annars då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: