slide show

rare nails

 
 
Haffade dessa 3 nagellack på nån butik i lanzarote (i playa blanca) och fick ge ca 25 spänn st för dom. den beiga är den enda som jag har hunnit testa än och jag gillar verkligen den färgen.
linnea

gillar det rosa!

sv: Tack :)

Justin Bieber & Harry Styles

Hej jätte fin blogg du har :D Gillar du Justin Bieber och Harry Styles i One direction borde du besöka min blogg om båda killarna :) kram

CHIRRE

fina färger! :)

AMANDA

sv: Haha jag med! Alla stämmer ju :D

Fina färger :)

SV: Tack ^^,

Emelie

Jo, det ser så himla gott ut!!
Vilka fina färger :)

caroline

vilka härliga färger :)

emma

sv. tack ska du ha :D

Sara Ekman

fina :)

Sofia

Vilka fina färger.

HANNA ~ blondinen i homs

Sv: Ja den är verkligen grym, och luktar helt awesome! :) kram Fina färger! :)

Emilia

SV: jag håller absolut med dig ;)

Dragana

Vad snygga och bra pris också! =)

patriciac.blogg.se

sv: Jo det kändes lite bättre efter pass två:)

Hanna

Fina! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: