slide show

playa blanca, lanzarote - del 3

 
Först hängde vi på stranden ett par timmar och sen gick vi längs strandpromenaden. så mysigt!
 
 
 
ön längst borta är kanarieön fuerteventura.
 
 
 
 
linnea

härliga bilder!

sv: bra att du tyckte det :)

Dragana

Vad vackert det ser ut! Så mycket bättre än den gråa och tråkiga utsikten av dimma och regn och rusk utanför mitt fönster! :S

(Svar: Tack så mycket!!)

Becka [fotoblogg]

Åh så fint!
sv: Åh, så glad jag blir att du tycker det. Tusen tack kära du! ♥

by smj.

VILKA UNDERBARA BILDER!!!!

sara

tack!
fina foton

Frida

Nej jag blir inte ett dugg sugen på att åka på semester när jag ser sådana bilder! :)

Liborius

men ååh vill till värmen!:) min kompis ska vara borta hela februari i asien, så fuskigt!

Malin Aurora

Åh så härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: