slide show

details @asos

 
 
Hittar ni något som ni skulle kunna tänka er att bära?
Sanna

Sv: Åh tack så jättemycket !! :D KRAM!

Emelie

Skulle lätt ha på mig allt utom skorna :)

johanna

älskar linnet!

sv: tack :D

Jenny Erlandsson

mycket fin blogg! :) Haft en bra dag? :D
mycket fina kläder :) kram <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja men visst är det fint:) Men svårt att fånga färgen bra på bild:)

Hannah Danielsson

allt var super fint! men jag fastnade för linnet med korset och shortsen! vad tyckte du mest om?

Dragana

Så snygga prylar! :)

Siri

svar: visst gör det hihi!! xx allt bra ikväll??

Hannah Danielsson

svar: hihi tack! svin jobbiga att gå i dock, haha :)

tycker också dem är riktigt snygga, passar nog inte heller i dem dock, inte riktigt jag :)

Hannah Danielsson

svar. hihi :) vill du flytta till new york? :O tänker på din header :)

Liborius

kavajen och tightsen!

by smj.

snyggt!

sara

jag vill ha ALLT! haha

anna

så snyggt allt är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: