slide show

svaren

var ju meningen att det skulle bli en video av det här men det blev så himla misslyckat haha.
 
Kan du inte visa antingen med foton eller video steg för steg på något snyggt men enkelt nagel mönster? - har gjort flera förut som ligger långt bak i arkivet men kan absolut göra fler.

 
När började du intressera dig för att måla naglar? - december 2010 tror jag det var som det började på riktigt.
 
Vilka naglar är du mest nöjd med? - jag vet inte riktigt men det måste vara någon abstrakt design.
 


Hur många iPhone skal har du? - bara 1 än så länge men måste köpa fler! så himla kul att kunna variera och matcha outfiten hehe.
 


Brukar du träna, isf hur? - brukar ta nån powerwalk/springtur ibland men det har knappt blivit av nu under vintern..

Favoritplagg i garderoben? - mina blåa jeans eftersom att dom går att matcha till allt och funkar både till vardags och till fest.
 


Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö? - en båt så man kan ta sig därifrån, en vän så det inte blir så tråkigt och min mobil om det finns nån täckning men annars vore det ju bra om man tog med sig lite mat också haha.

Vad är det bästa med att blogga? - att läsa era kommentarer och att gå tillbaks i arkivet och läsa gamla inlägg haha
 
Favoritfärg? - vit

Bästa skönhetstipset? - en klassiker - drick mycket vatten så huden får ett naturligt lyster.

Vad vill du jobba med i framtiden? - jag vet inte!! har världens ångest eftersom att jag tar studenten om några månader. ååh får se till att söka jobb i någon butik eller nåt så länge.

Favoritartist? - lyssnar på så många olika men får väl säga rihanna då.

Favoritlåt? - taken over med rebecca&fiona tror jag. 
 
Hur mycket pengar lägger du på shopping i månaden ungefär? - hela studiebidraget haha..
 
lite shopping från new york.

Har du något husdjur? - 2 söta katter
 
Har du några syskon? - japp 2 systrar och 1 bror, är yngst av alla.

Vad består din kamerautrustning av? - systemkameran, det vanliga och ett zoomobjektiv, fjärrutlösare.

Hur lång är du? - ca 160

När fyller du år? - 2 september

Hur ser en perfekt dag ut? - shopping och fika på stan med vänner, sen bio/hemmakväll/utekväll.

Vilken är din favorit färg på lack? - beror på vad jag jag känner för men jag gillar silvrigt nagellack, det funkar nästan alltid.
 


Vilka länder har du varit i och vilket är ditt drömresmål? - grekland, (rhodos, cypern..räknas cypern till grekland eller är det eget btw?) spanien, (lanzarote, gran canaria, teneriffa) estland, (kryssning till tallinn) finland (har gått i land också, inte bara varit i åland) och USA (new york). mitt drömresmål är någon paradisö typ som maldiverna eller L.A.
 
 
underbara NY..saaaknar!
Dragana

Vilken ovanlig favorit färg du har. :) Hehe.
Jag är också september barn. :) Yeeey höst!

Fia

SV: Ja jag fastnade nog på 65 också men nu har jag slutat spela. Fastnade på 135 och försökte i ca 3 veckor sen sket jag i de :P Vissa banor är verkligen superlätta medans andra e sjuuukt svåra :/

Åhh älskar NY, en mkt trevlig stad. Fast älskar hela USA iofs ;)

Frida

Åh vad många frågor du fick. :) Kul att läsa svaren. :)

Caroline

vad kul att läsa svaren!:)

Cypern räknas som ett eget land haha ;)
tack för dina frågor, har svarat på de nu :)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Roligt :D jättebra video på naglarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: