slide show

130208

 
 
Såhär ser jag ut idag, bra bilder det blev..i-n-t-e. jaja slutade vid lunch och åkte hem då och om 2 timmar ska jag iväg igen för att träffa klassen och bowla lite. bra fredag!
 
jag mår dessutom bra idag, alltid när jag är sjuk eller har ont nånstans så brukar jag googla för att se vad det är och jag hade nästan alla influensa-symtomer igår men idag så mår jag bra igen? halsen är dock kanske inte helt bra men typ. hur kan det bli så?
FlizanLizan

sv: visst e den :D
allt bra med dig? :)

Ida

Fin outfit!

Sv: Ja:)

Michelle Osein

tack så mycket fina du!
hoppas du får en fin helg! :)

mira lindberg

Enkelt och skitsnyggt !

Rebecca

fin outfit :)

Jenny

super snyggt :D

basebollivet.blogg.se

Supersnygg outfit tjejen :)

Emma

Åh, bra fredag :)

ebba

hoppas du får en jätte bra lördag :)

OBS... har just nu helgens blogg igång , va gärna med :)

Sandra

Fint! :) Hoppas ni hade kul på bowlingen.

sv; Tack så mycket :D är supernöjd med stjärnorna, kul med något udda!

jossan

Jävlar vilka fräna byxor, riktigt snygga ju! Vart är dom ifrån? :D

sv: Ja himlans gott med glass är det!

WhoIsThis

snyggt :D kul att bowla ;)

linnea

snyggt :)

sv: tack!

Caroline

snygga jeans! :D

Ava miranda

grym outfit och gillar jeansen sjukt mycket :)

anna

snyggt :)

Molly

Sv: tack så mycket, gillar mitt nya linne jätte mycket! Snygg outfit, gillade tröjan, var kan man hitta den?

Rebecka

Fint!

Sv: Jaha jag tkte jag kände igen det, var på samma ställe i lanzarote i julas:)Ja hon är jätteduktig på att baka!

Felicia

Fina nagellack på första bilden där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: