slide show

Victorias secret

 
 
Fick hem 2 st body lotions från VS igår, klickade hem dom från JFR i fredags när det var black friday. jag har redan en mist från lost in love-serien och pure daydream har jag i duschkräm. båda luktar verkligen supergott!!
Elin

Åh älskar verkligen VS ! :)

Jasmine Lundvall

Har båda, luktar så gooottt!!

Michelle

Luktar så gott.. trist att doften försvinner så snabbt bara!

sv: Det känns som att det gick bra.. åh, hoppas! :)

Nice! Jag har faktiskt ingenting från vs.. men skullevilja ha body lotion och bodymist! :)

Rebecka

Åh älskar vs produkter!

Sv: Ja, funderar på klänningen alltså!:)

Lollee

Synd att jag får utslag av dem :(
Allt bra med dig?

Sara Ekman

Mums :)

Eleonora Adriana ♥

Nice!

Linnéa

Ja, megan fox är sjukt snygg(!) <3

Milina Salihodzic

Lyx!

hanna

hehe ja visst är dom :D

åh jag viss också ha vs produkter!

isabella

åh dom luktar så underbart! :)

Malva

SV: japp :)

Johanna - A dream as a model ♥

Åh Pure daydream luktar så gott! :)

Sofia

åh underbart!!

amanda

Åh älskar vs! :D

Pauline

åh<3

sara

älskar vs-produkter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: