slide show

Underneath the mistletoe

 
 
 
Jag testade mitt nya lack från OPI igår och blev typ kär i färgen på en gång, den är så himla fin! perfekt till julafton. eftersom att vädret är som det är idag så kunde jag inte fota naglarna i solljus så har bara tagit med blixt men jag kommer antagligen måla mina naglar med den här till julafton också så förhoppningsvis kan jag ta bättre bilder då. det här lacket är även likt ett annat som jag har från china glaze som heter ruby pumps men den är lite mer klarröd och mer glittrig men den är superfin den med. älskar glittriga nagellack. ♥
Melinda/Felicia

WOW, vilka naglar :O <3 jätte fina

Michelle

Den här färgen tyckte jag var väldigt fin! Perfekt julrödfärg!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Irini Vanessa Argiri

Gud va snyggt!
Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar om du vill :)

Linnéa

Riktigt snyggt där <3

Oh ja, espresso house cappuccino är bäst :)

Amanda [SPONTAN]

Åh så fint! :)

Lilly

Vad fint! :)

Christina

Vilken vacker färg på lacket :)

Linda

jätte fint

Jojo

snyggt!

Mickis

Snyggt! Perfekt med naglar som matchar julen :D

Natta

Det blev ju skitsnyggt! :D

simone

superfina naglar, helt perfekta till jul

sofia

snygga!!

Johanna - A dream as a model ♥

riktigt snygg färg :) Älskar O.P.I !

Showbrains

Åh så snyggt! Älskar rött! Är det dina riktiga naglar?

frida

Åh fyfan vad snyggt!!

Anita

Gud så snyggt det var :D

linda

Åh vad fina naglar!! :D Super fin färg :D

sara

Gud så läckert, riktigt snyggt! :)

A f r o b e l l e

Superfint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: