slide show

This nailpolish

 
 
 
 
 
Alltså jag älskar mitt nya nagellack från OPI, så himla coolt ju! jag kunde inte vänta med att testa lacket så jag målade dom här igår. jag använde en pensel och placerade glittret precis intill varandra och på så sätt blev glittret så tätt på ringfingernageln, sen hade jag ett silvrigt lack innan också som bas så inte de små mellanrummen ska synas så bra.
 
vill ni se hur naglarna ser ut i verkligheten så filmade jag dom igår och la ut på min instagram, juliailgren1. dom glittrar så fint! ♥
Camilla

Oj, hjälp vad häftigt!! :O Skitsnygga!
Vad kostade nagellacket?

Sanna J Bizzozero

Fina naglar!!

FlizanLizan

sv: ja :)
allt bra? :)

Johanna - A dream as a model ♥

så snyggt! :D

Linda

love it

Amanda Rieem

va snyggt opi-nagellacket va!!! VILL HA!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

Jasmine Lundvall

Alltså vad fiiint!

Sofia

Jäklar vad coolt! :D

Linnéa

Åh, dom där naglarna skulle man haft <3

+ bysmj - sofie mikaela johansson

ååå vad är så avis, ge mig dina naglar julia!!

Nelly

Fräckt! :D

milina.blogg.se

Galet snygga!

Sara

snyggt!! :)

Lara&Lucy^^

fina! ;D

Kaffehörnan

Godmorgon gud vad ascoola naglar

Amanda Johansson

Nehe okej, tråkigt! Man vill ju ha snö nu :/

Lisa Radojewska

ÅH vad fint!
sv; ja visst är dom!
Vad ska du ha på dig på julafton? :)
Ha en superfin torsdag!
Kram

Emelie

ÅH så snyggt!!=)

aansoo.blogg.se

superfina naglar :) knåpat ihop någon speciell juldesign till julen? :)

Svar: jag vet inte än, funderar på någon röd/guldig design men får se:)
Julia

Louise

så snyggt! :) hur sätter du fast stenarna? :)

Michelle

Grymt snygga naglar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: