slide show

That view

 
 
 
 
 
 
 
Empire state building.
aansoo.blogg.se

den vyn vill jag verkligen se med egna ögon nåndag :)

svar; visst var det :)

Amanda Johansson

Åh, vilken utsikt!

SV: Ja det hoppas jag också!! :)

Annika

SV: tack :) Vet dock inte hur jag ska få den hemfraktad utan att den går sönder! xD

Linda

jätte fina!

elin stridh

men ja, jag med! den luktar ju apgott :D

Fashion Safari

Grymma bilder!

Johanna - A dream as a model ♥

så vackert! :D

Linnéa

Mäktig utsikt <3

bysmj + all by me.

gud, den där utsikten hade man ju inte tackat nej till!

Nelly

Vilken härlig utsikt! :)

Emma-Julkalender på bloggen

Snygga bilder du tagit! :)
Gillade din julgrans manikyr :)

E.w - photpgraphy

JAAA DE VAR DE :D

milina.blogg.se

Underbara bilder!

Sara Ekman

fina bilder :)

Amanda

Åh, vad jag vill till new york när jag ser bilder därifrån :)

Natta

Så himla fina bilder, man vill verkligen dit och jag gillar texten på skylten! :-)

Amanda [SPONTAN]

Riktigt fint :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Underbara foton!

sara

Vilken utsikt!

Hanna

Riktigt fina bilder :)

Fia

Åh underbara New York :)

Alma

åh, vilken utsikt och fina bilder! :)
sv: Jaa, jag med!

Ellen

Sjukt härliga bilder du tar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: