slide show

Mina 5 favoritprodukter från glossybox

 
 
 
Jag har fått tre st glossybox's nu (har dock sagt upp prenumerationen nu men kommer säkert börja senare igen) och nästan alla produkter har varit bra, fick ett schampoo förut från weleda som luktade disk/städmedel och mitt hår blev smutsigt efter 2 dagar men förutom det så är jag nöjd med allt. på bilden ser ni dock mina 5 favoriter som jag använder mest. läs ↓ för närmare beskrivning.
 
bellápierre - använder den som highlighter och har ibland lite på kinderna också.
batiste dry schampoo - bra torrschampoo som luktar fräscht och ger volym.
l'occitane - det här är min absoluta favorit! det är en duschkräm som luktar suuupergott och huden blir jättemjuk efter. ska nog köpa en fullstor flaska nångång!
naobay cream - återfuktande ansiktskräm, går fort in i huden och huden känns väldigt fräsch efteråt.
emite makeup - svart ögonskugga. väldigt pigmenterad och bra. har använt den som eyeliner en gång, gjorde ett jättetunt streck med en sneskuren pensel och det såg rätt okej ut.
paulina

alltid kul att få hem lite nytt!

Madeleine Jonsson

Åh tack så mycket!! bra produkter

Anita

Fina saker :D

Hanna

Jag har det där torrschampot, tycker det fungerar super bra! :)
Sv: Tack så mycket :)

Milina Salihodzic

Måste testa på batiste!

♫♪ sandra - en musikblogg

bra tips!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har funderat på att börja med det där, men det känns som om många av produkterna bara blir skräp och då köper jag hellre det jag vill ha på en gång.

elin stridh

dushcoljan fick jag i förra boxen, oktover boxen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: