slide show

Lexington

 
Hade jag haft en egen lägenhet nu hade jag önskat mig en massa lexington saker i julklapp, dom har hur mycket fint som helst! jag vill verkligen ha allt på bilden men det hade gått på flera tusen, det är inget billigt märke direkt..
Linnéa

Lexington har såååå mycket snyggt <3

Lollee

Svar: Tack!
Sjukt snygga grejer!

Sofia

visst är det :D

Elin

Åh önskar jag hade råd! Älskar lexington :)

amanda

sv: Tack :D

Linda

super snyggt

Anonym

åh så fina grejer

Sara Ekman

De har verkligen sååå mycket fint! :)

Eleonora Adriana ♥

Fina grejer :)

Linnea

Eller hur! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: han tackar! :)

caroline

Vill också ha allt! :D

Amanda

Så fint!

Filten såg himla mysig ut! :)

Milina Salihodzic

Nice stil :)

anna

de har så fina grejer till hemmet :)

Michelle

Så mycket snyggt!

felicia

så snygga saker :)

Sofia

Snyggt! Jag gillar deras handdukar. Dom ser så fantastiskt sköna ut. :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Ååh deras grejer är ju såå fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: