slide show

December 2012

 
Lite bilder från december 2012, det är ju så kul att kolla på gamla bilder för att se vad man gjorde och hur man såg ut. förra året gick jag sista året på gymnasiet, hade ombre med mer blondt hår än brunt (nu har jag tvärtom), köpte en del fina saker (söta blusar/toppar var tydligen en favorit), var på en utställning med lars wallin's grymma kotyr klänningar, fick min iphone i julklapp så snart har vi hängt tillsammans i 1 år, målade lite naglar och de sista dagarna av 2012 njöt jag av värmen i lanzarote.

Fina bilder!
Svar: Tack! :)

Rebecca&Mathias

Vilka fina bilder! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Michelle

Lanzarote hade ju inte varit fel! :D

aina [fotoblogg]

Härliga bilder :)

Amanda Johansson

Mysiga bilder :)

Lara&Lucy^^

tack söta du <3

Emelie

Riktigt fina bilder!

Sv: Åh ja det har jag i tankarna med, men det är ju som sagt bra på ett sätt att kurs utbildningen går så fort! Har du detta som jobb alltså att vara nagelterpeut? =)

My Fredblad

Åh gud vilka fina naglar! Gör du dom själv?

Svar: ja :)
Julia

Pauline

så roligt att kolla igenom gamla bilder

Madeleine Jonsson

Åh tack så jättemycket för din fina kommentar :) Vilka härliga bilder där

Milina Salihodzic

Fint collage :)

Elisabet

Härliga bilder

Amanda

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: