slide show

Cropped top

 
Har tittat på den här toppen flera gånger och tycker att det är så himla fin, perfekt till julafton! tänker dock inte köpa den tror jag för ska fixa de sista julklapparna nu. skulle ni kunna tänka er att bära den? ♥

så snyggt!

Sofia

Snygg juh!

Lisa Radojewska

så snyggt!

sv; Tack, vad bra :D
Okej! jag var på julmarknad idag! Annars brukar jag dricka glögg och äta pepparkakor eller nåt sånt på advent och ha lite "advents mys" med mamma ! :D
Kram

Jojo

snyggt!

Elisabet

snyggt

aansoo.blogg.se

så snygga skor!

E.w - photpgraphy

Skorna bara älskar jag!

Linnéa

Jösses såååå snyggt <3

Nelly

Vilken tjusig topp! :)

LindaL

super snyggt

milina.blogg.se

Snyggt :D

Maria Larsson

Jag ÄLSKAR klackarna, dom är så sjukt snygga! :)

Sara Ekman

snyggt :)

Anita

Snygga saker :D

Michelle

Snyggt!

sv: Ja, jag har inte hunnit testa det än.. men ska göra det!! :)

Amanda Johansson

SNyggt!

sara

Snyggt!

Amanda

Skorna är sååå snygga!

Felicia

den var väldigt fin!

Christina

Vilken snygg topp :)

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt! :)

Amanda Persson

ååh vad snyggt :D

elin

Jaa så snyggt!

Madeleine Jonsson

Riktigt snygg

Olivia Magnusson

åh va fint

sv: taack :D
kramis♥

Amanda [SPONTAN]

Superfina grejer :)

Emelie

Åh ja helt klart jag skulle kunna göra det! skit snygg! Älskar skorna med!!=)

Sv: Ja men visst är det!=) Åh okej, vad synd:(haha... jo men okej va, men då lägger jag till dig nu då!!=)kramar

Fanny Lind

Sv; Tack finis!

bysmj -- all by me.

snyggt!!

anna

så snyggt!!

Amanda

Snyggt!

fint :D

caroline

Himla snyggt allt! :D

Felicia Karlström

Oh toppen!!!

Anita

Snygga saker :D kramis

veronica eriksson

Gud så snygga plagg! :)

Kajsa Johansson

Vilken läcker topp! Likaså hela outfiten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: