slide show

A WEEK

 
Idag är det bara en vecka kvar till julafton, längtar så! önskar att det kunde komma lite snö nu också så man får lite julkänslor men det ser ut att bli en grön (grå?) jul. ihelgen ska vi ta fram granen och sen ska jag titta på en massa julfilmer, åh så mysigt!
Celine

Behöver bara överleva 3 skoldagar till nu sedan kan jag börja med julen på riktigt haha! :)

jossan

Fort det går! Snart jul igen :)

sv: Ja det gör det verkligen! Hoppas du hittade nån kul julklapp, fast du kanske redan är färdig med dom? :D

Svar: jag har bara en kvar nu men jag vet inte när jag ska hinna köpa den haha:)
Julia

Milina Salihodzic

Fint collage!

aina [fotoblogg]

Längtar :D

sara

åh jag längtar också, årets mysigaste dag! :)

Elinore

Önskar att jag kunde skicka en massa snö till dig! Här hemma är det nämligen för mycket av det vita. :/

Jätte mysigt kollage :D

Amanda Johansson

LÄngtar så!!!

Pauline

så mys med jul!

Emelie

Åh ja verkligen, vill ha en vit jul jag med!!:( inte en grön!!

Sv: åh ja visst är de!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: