slide show

Shoes @scorett

Här är ett inlägg med lite tips på snygga höstskor från scorett. hittar ni något par som ni gillar? själv så skulle jag inte tacka nej till de 2 första skorna, de bruna har jag spanat på sen i vintras/våras men jag har varit lite osäker på färgen så därför har det inte blivit så att jag köpt dom. men jag kommer iallafall köra på converse och mina svarta boots hela hösten. (och säkert under vintern med haha..)
Linnéa

Massa snygga höstskor, behöver några nya boots :)

Hihi, du blandar nog ihop mig med nån - Ludde är min systerson och inte något djur :).

Celine

- Visst är det? :)

Emelie

Underbara skor det där, skulle inte säga nej till nån av dom ^^

Sofia

Massa snygga!

Sara Ekman

Åh så snygga de bruna är! :)

Sara

Massa snygga skor! :)

Sarah

Fina kollage :)

♫♪ sandra

snygga!

Fia

åh nr 2 skulle jag gärna köpa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: