slide show

L.A - del 20

 
Våran sista heldag i L.A spenderades i hollywood och så tog vi även en hike i runyon canyon.
 
 
 
 
 
 
 
jag är så sjukt avis på alla L.A-bor som kan träna här varje dag, tänk att få se den här utsikten och samtidigt träna. bättre blir det inte!! här tränar dessutom många kändisar. (t.ex så har the hills filmats här någon gång när lauren&audrina var där)
 
 
 
 
Sarah Persson

Jag ska! :D

Sofia

Ja det stället har man ju sett en del. Kul att vara där. :)

assala

åh vad fint!:)

Linnéa

Åh, mäktiga bilder <3

Josephine

Ser riktigt härligt ut! :) Vill åka till LA :D

Evelina Eriksson

Wow! Vilken utsikt :)

emelie

längtar sååå till usa när jag ser dina bilder!!!

Sara

Gud så härliga bilder, blir sugen på att åka till USA igen när jag ser bilderna :)

Malin

Fina bilder :D

-det var det :D

malin [fotoblogg]

sv: åh tack så mycket :)

vad tycker du om min nya design? kram

felicia

Åh Vill också till L.A :D

Frida

Åh vad härligt, nu längtar jag ännu mer till i höst. :)
Jo då, H&M är allt min typ av butik, men jag hittar aldrig något, bara via andra bloggar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: