slide show

Dagens

 
 
Halsband - jfr.se // linne - monki // shorts - bikbok // klocka&armband - ur&penn // converse - från new york
Caroline

så snyggt! älskar ditt rum också :D

sv; tack så mycket! var du på din bal? :)

Linnéa

Ja, jag får ta en weekendresa till London <3

Snygg outfit :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Sv. Tack så jättemycket! :)

caroline

Ååh :)

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Sara Ekman

Nej, det finns mycket butiker här, men inte så många som jag har sett innan, Forever21 finns till exempel inte :)

liborius

snyggt!

snälla rösta på min outfitbild (nliborius) http://vagabond.com/Wayoutwest/#home jag blir otroligt glad om du röstar! <3

Frida

Snyggt! :)

Amanda

Snyggt!

Josephine

Sv; Aa, dom är riktigt söta :)

riktigt fint! :)

Sofia

Oh så snygg färg på conversen. :)

Dana

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: