slide show

black&white

 
 
såhär har jag sett ut idag, svart+vitt blir alltid snyggt tillsammans.
 
Kom hem för en timme sen, praktikdagen var helt okej och jag blev löjligt glad när jag fick ett sms om att min studentmössa fanns att hämta haha, visar den snart! ååååh kan inte fatta att det snart är dags.
Emelie

Vart är koftan ifrån?:) riktigt snygg outfit måste jag säga!!:)

F E L I C I A

jaaha, tyckte det såg så tjockt ut därför jag trodde det var ett täcke :)

Linnéa

Åh, vad snyggt :) Och converse = kärlek <3

Sofia

Snyggt :-D

SOFIA ღ

Fint :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Snyggt!

sv: hihi, ja men precis :D
krmais♥

Sandra Olsson

jättefint rum du har!

Josefine ♔

Vad fint! Och fint rumt hiho :D

Sv: Eller hur! :D

isabella

Så snygg outfit! :)

klara ericsson

Gud va snyggt, vart kommer koftan ifrån??

Fani

söt våroutfit :) håller med svart och vitt funkar verkligen alltid tillsammans!

Mary

Jätte fin jacka/kofta/kavaj :p vill och så ha!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: