slide show

120918

Kom hem för en timme sen och har precis ätit och nu ska jag pluggaaa..känns som att jag har en rolig kväll framför mig, eller inte. hade en rätt chill dag iskolan iallafall, vi hade först hårstyling, (applåder till mig, brände mig inte på keratinvaxtången idag haha) svenska och skolfoto..vill inte ens veta hur jag såg ut haha men jaja.
 
efter skolan drog jag till stan med 2 vänner, vi gick runt lite (har fixat praktikplats på vero moda nu så kommer vara där varje torsdag precis som i 2an) och hamnade sen på donken innan vi skiljdes åt. helt ok dag faktiskt.
 
 
dagens detalj. bilden är dock från förut men skitsamma.
 
 
-J U L I E T T E-

tack så mycket! hihi nu blev jag glad! :)

din bild på dagens detalj är ju också fin :)

mickis

sv: varsegod! :D, allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: