slide show

my anchor tattoo

 
 
 
 
Nu har det gått 3 veckor sen jag gjorde mitt lilla ankare på handleden så nu har den läkt klart och jag blir fortfarande mer och mer nöjd för varje dag som går haha..den är bara så jag.
 
hittade iallafall ett inlägg som jag skrev för 1,5 år sen då jag funderade på att tatuera in ankaret på vristen istället men jag valde nu att tatuera den på handleden för att den skulle synas mer.
Oliwia

snyggt :)

Nina

Ja visst är den :D

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud va snygg tatuering!! :D

sv: jasså? Besökte också empire state building i somras, var du mer någonstans i usa?:D
kramis♥

Fröken Josefine

Tack snälla :)

Så fin! Jag är med sugen på att tatuera mig.

Jenny

Åh snygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: