slide show

flowers

 
 
jag veeet att tipparna är för stora men eftersom vi fick byta modell så blev det så. det var meningen att dom skulle vara extrema också så ni vet haha.
Lillablå♥

Tackar :D

Läskiga naglar ^^

Eleni

Hahah vad coola dem var!

Gör bloglovinbyten, säg bara till i bloggen :)

Anonym

tack så jättemkt!:)

p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

COOLT!

Sv:
Tack, vad glad jag blir att du tyckte om det :D

sandra

sv: ja visst är dem :D Love them!

snyggt!!

sv: jag med :D

Fannie

ja ellerhur!!

M A T I L D A ♥

snygga naglar :o

sv. ja det tycker jag du ska göra ! :D

HOMS

SV: Jaha! :D
Hur gjorde frisören? Blekte hon topparna längst ner i ett antal minuter och sedan la i blekning högre upp några minuter osv? :p
Hur mycket kostade det om man får fråga? ^^

Har alltid funderat på om man endast bleker topparna, eller om man kan använda en hårfärg i rödaktig ton, så att man får ljusare hår i topparna fast ändå rödaktigt haha! :)

Kram Moa!

Frida

Snyggt, men aldrig något jag skulle ha själv. :)

Lillablå♥

Ja det var dem! :)

marina

sv. Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: