slide show

121119

Är ju ledig på måndagar så ska gå mot stationen om några minuter för att sen möta upp malin. vi ska sätta oss på nåt café och fixa vårat projektarbete som vi knappt har börjat med haha, så det vore väl bra om vi kunde komma igång nu. är hemma om några timmar igen så bloggar mer då!
 
 
kör på bildrepris för jag har inte tid att leta efter nån bättre nu.
Marran

Vad är det för projektarbete ni ska göra?

SV:

Tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. super gott :)

Frida

Jag hoppas du får en bra dag. :)

Evelina

Önskar att jag också kunde vara ledig på måndagar! Skulle vara superskönt med långhelg :p

Elin♥

Sv: Jag skulle verkligen vilja åka dit, har du varit i new york? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: