slide show

NEON ANIMAL







Såhär ser naglarna ut som jag målade igår! väldigt enkla att göra och som ni kanske vet så har jag fastnat för det här med neonfärger + tiger/zebra ränder. är dock väldigt sugen på att måla nya ändå haha, tänkte typ nån abstrakt design.
Elin Eriksson

Åhh så snyggt!



Sv: Åhh tack så mycket! :)

sarah

tack :)

Johanna

Tack snälla! :) Läckra naglar ;)

Isabelle-Stil.Foto.Personligt

sv: Haha jaa! Tårtan var supergod och jordgubbar är alltid gott :)

Johanna

coolt!

Jadore

ohlalaaaaaaaaaa

♫♪ Sandra T

nice!

Junitjej

Kanonsnygga naglar!!

Neha

Riktigt ballat!:D

Anonym

hehe häftigt:)

Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Hej!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!



Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame!



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: