slide show

nageltips #1



China glaze var först (i think?) med magnetic-trenden som isadora har hakat på nu. det man ska göra är att först lacka på med magnetic lacket som vanligt och sen hålla över en magnet så det bildas ett häftigt mönster. har själv inte testat det men så fort lacken kommer ut i butik om 2 veckor så ska jag göra det tror jag! priset för ett nagellack är 79:-

nåt ni skulle kunna tänka er att testa?
kajsa

det ska jag testa! :)

Wilma

Har redan ett magnetic lack men det är från depend! Det blir riktigt coolt!!!

lina

sv: ja hon är bäst! allt bra? :D

honmednaglarna

i Lund finns de redan på Kicks, ska de inte släppas förrän om 2 veckor? :)

Nadja

Om två veckor? Jag såg de på Kicks här (Vetlanda) förra veckan :o

Patricia♡

Jag har heller inte testat det ännu, men viss självklart det :)

honmednaglarna

tja, det verkar som att det är lite sisådär med när de hamnar i butik, jag har letat efter depends magnetlack flera veckor, och nu holo-lacken, men inte hittat dem än :(

Lovisa

oj ballt, testat det ännu?

Har nyss fått långa naglar efter att ha bitit hela livet, ny hobby. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: