slide show

i scream you scream







Naglar som jag gjort på mig själv idag! vad tycker ni?
♥ L I N D A

sv: ja eller hur :) har du nått lack från deborah lippmann?

Neha

Snyggt:D



Tack så mycket:)

W I L M A - PHOTOGRAPHY!

Gud så snyggt!

sv; Visst är de :)

LINNEA GULLARBERGS

super snyggt! :D



fin blogg du har :)

Alexandra-teckning och foto

Sv: Tackar Tackar!

Najs! :D Du är verkligen duktig på det där med naglar osv: D

♥ L I N D A

sv: jo sant.. men vet du vart man kan köpa det mer än på raglady? :)

Felicia

NEJ VAD BALLT!



pusss

Leona

Ellerhur, det är perfekt att kunna kombinera.

Jag måste verkligen köpa lite fler linnen.



As häftiga naglar :D

Felicia

Sv: Oh tack snälla du =) Jag älskar outfiten jag med, hehe!



Snygga naglar, är det dina egna? :)

Felicia

SV: ja :/

puss

anna

coolt!

veronica

jo grillat är inte dumt!

Jättefina naglar!

sara

coola naglar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: