slide show

från nagelgiganten







Klickade hem det här från nagelgiganten för några dagar sen. lite påfyllning av pads och så en ny flaska av mitt absoluta favoritlack - orange knockout från china glaze. om jag bara skulle få ha ett enda nagellack på mina naglar skulle jag välja den här, det syns inte så bra på bilden (gammal bild också btw) men den lyser verkligen på naglarna.
iiiden

lite neonfärg ju, snyggt!

Emelie Bohlin

snyggt :D

Vikkipedia

Sv; Jag tackar och bockar!



Och vilket snyggt nagellack! Skittuff färg! :)



/Vikkipedia

Vikkipedia

Sv; Starka färger blir man så glad av! :)



/Vikkipedia

Vikkipedia

Sv; Ja men precis! En snygg bränna till den färgen kommer att vara oemotståndlig! :)



/Vikkipedia

Emelie Bohlin

Sv: Håller med!

allt bra annars? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: